|
|
|
|---|---|
|
Tja. min aribag lampa lyser. de är passagerar stolens trycksenor.. har haft inne bilen och bytt kablarna men de hjälpe inte. Om man åker länge släcks lampan de är någon glapp tror jag... Måste jag byt tryckplattan eller råcker de å göra rent den å smörja upp? är detta något man kan göra själv? | |
| Hadde samma problem i min e46...lämnade in den för reparation...den dagen jag lämnade in den så lyste inte lampan...och de kunde inte hitta något fel...återvände hem och efter några dagar samma problem...då provade jag dra i stolarna fram och tillbaks...och nu har lampan slocknat...prova kanske hjälper | |
|
har redan testat de å de funkade ett tag, men efter några veckor började lampan lysa igen... tack ändå |
|
| Hej, har samma problem. Min airbaglampa lyser oxå. Dom kollade upp det på senaste servicen och den hade börjat lysa pga fel på bältessträckare höger fram. Dom hittade dock inget fel utan släckte bara lampan men nu lyser den igen. Skulle tro att det blivit nåt glapp nånstans, men tacksam för tips. | |
alex_328 |
Har bytt ratt på min 328 e36 den nya ratten har också airbag och kommer från en anna e36 328 . men Airbag lampar lyser . Funkar airbagen fortfarande eller ? och uhr släcker man lampan ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.