|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det fins powerflex bussningar till BMW 850. eller passar det ifrån andra modeller inom BMW familjen till just 850? | |
netz |
Funderar oxå på att styva till det lite. En länk till återförsäljaren i sverige . Länk |
| Kolla på motordepån i järfälla (såg att du bor där). Motordepån ligger i Veddesta, mittemot statoilmacken. De kan säkert hjälpa dig. | |
|
Det fanns inte sades det? Det kallar jag dåligt :-( surt!! |
|
netz |
Det finns ett ställe till brukar sälja på e-bay han har inget till BMW ute just nu men man kan köpa direkt Länk |
|
Det vart originale hela kalaset gick på 8000:- för både fram och bak bussningar så nu ska det bytas bussningar och sedan blir det bilstien dämpare med H&R fjädrar. Så nu ska bilfan blir tajt och fin på vägen väntar bara på delarna.... Efter det skall det bli CSI paketet man kommer nog att vara nöjd med rågor både med väghållningen och utseendemässig antar jag. |
|
|
Japp det finns powerflex till 850an. På ebay finns det en kille som säljer alla möjliga typer av powerflex till ca ½ priset mot hos Forza samt att han får tag på bussningar som inte marknadsförs i Sverige:) Asken |
|
netz |
Är det den här du menar Länk. Synd att man är totalt kass på tyska.Försökte skicka en fråga om e31 ,funkade inte..Åtgärd inte tillåten!!. Nån som är mer hemma på e-bay ? Hittade inte heller nån länk till hemsida. |
|
Nej det var en engelsk firma. Via ebay.de , ebay.se har inget utbud. Ill be back när jag hittar laddarn till laptopen:) Mvh Asken |
|
|
Som lokalboende hjälper jag gärna till med PowerFlex om det behövs. Mvh Björn |
|
Gemini__ |
Dom här har en hel del, kanske till E31 också: Länk Mvh: Thomas |
netz |
Härligt med support när man har kört fast !! Hittade inte några till e31. Har frågat 2st som hade andra bussningar ute på ebay.uk. får se vad dom svarar. Väntar med spänning på att Asken ska hitta sin laddare :-) Mvh Östen |
| Synd att man har hunnit bytt då :-( | |
|
Hittat laddaren. Gör såhär att jag lägger ut uppgiften i bloggen med kontaktinfo. Betänk att till detta för att nå optimalt resultat ligger fram resp bakvagnsrenovering a ca 5-10 kkr per axel som uppskattning. Asken |
|
netz |
Det vore suveränt ! Tack. Kostnadsmässigt får jag se var jag stannar, bara det blir bra så får det kosta lite extra. Mvh Östen |
netz |
Fick nobben från dom jag mailade i England,kommer inte längre utan Asken´s kontakt info. |
|
Jag har kollat igenom min laptop och fann inte infon. Däremot om jag kollade mina betyg pa ebay.de sa dök den upp! Salometrading och deras sida pa ebay heter tydligen empowerracing där. Bli medlem pa ebay.de sa hittar ni allt. sjuk bra pris pa powerflexen och finns till alla möjliga E-serier. Mvh Asken |
|
netz |
Tack Asken !! Rena rama julafton ,,hehe |
|
Netz: finnsd även i min blogg. Räkna kallt med fram och bakvagnsrenovering i klassen 10kkr som ett minimum om inget är gjort där tidigare.... Mvh Asken |
|
|
"Asken" Jag kollade i din blogg men vad finns där ang Power flex till 850? eller har jag missat det totalt :-) |
|
netz |
Bakvagnen är orörd ännu, framvagnen har det gjorts en del, den kommer att gås igenom grundligt= det är tänkt att det som är mellan hjulbultarna och " kringlan" byts Kommer att nöja mej med powerflex på krängningshämmare och casterstagen resten blir orginal delar, vill inte få bilen för stum samt minska risken att resonansljud fortplantar sig i karossen. Mr_Mad Länk. samma som till e31. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.