|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| känns som om hasso drar ifrån mer och mer för varje dag som går ... kul att se att så många är aktiva på forumet i alla fall :D | |
| vem har föresten mest antal inlägg per dag? | |
|
Å den som toppar listan över snabba å sakliga svar måste vara Mugge hehe. BMW e lag |
|
| med risk för att bli tjatig undrar jag om vi kan få en ny lista på personer med mest inlägg.. en top 50 lista kasnke :P | |
|
Ja du bmw_jerry, du har ju iallafall förbättrat din postnings-trackrecord i den här tråden med en 10 inlägg ;) Autopower kanske får lägga upp en dynamisk sida som uppdateras med info om postning på Autopower (top-50) åt oss fortlöpande :D Mvh, /Wille |
|
| nu börjar det väl bli dags för en ny top 100 eller top 50 lista elelr vad säger ni??? | |
| Värdelöst vetande! | |
|
Om man skriver "med risk för att bli tjatig" två gånger är det precis vad man är... =) Mvh Johan |
|
| Kanske ska lägga till i frågan. "Vem har flest VETTIGA inlägg?" | |
|
Jag har flest vettiga inlägg! (nu blev det ett TILL vettigt inlägg....) ;) |
|
|
Anders S tillhör en av veteranerna på forumet. Men flest vettiga inlägg.... det vette fasen ;) |
|
| Jag hade en hedrande 22:a plats när tråden skapades, men nu är man frånåkt..... :-( | |
|
Bones!? Va f-n nu då!? ;) |
|
|
Alla 7655 inlägg kan väl inte vara vettiga? :) Aä, skoja bara! |
|
| blir väl ingen mer lista... kan i alla fall glädjas åt att autopower bara blir större och större.. inte långt kvar till 40 0000medlemmar... vid 50 000 är det fest :P | |
|
Men medlemslistan är ju rätt ointressant, det är ju hur många av dessa nästan 40000 som är aktiva som är intressant att veta. bmw_jerry: Har du sålt kärran? Keep your distance! |
|
| clubsport: japp för 2månader sen... måste hitta någon ny bmw nu.. kör runt i en audi a4 och man saknar bmw:n som fan | |
| nu är det snart 1år sen senaste listan... är det inte dags för en ny topp 50 eller 100 lista?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.