|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
AP och Mugge:_ Lite roligt att flera users har samma ställning idag som förra mätningen. |
|
| om man trycker på sin profil så stämmer ju inte siffran med den listan som precis lades ut.. | |
|
Det stämmer ju: Visa användare bmw_jerry Antal inlägg 3.862 st Antal inlägg i topp 75-listan: 24 bmw_jerry 3.858 Med andra ord så har du hunnit skriva 4 inlägg sedan listan postades. ________ Bilblogg: Länk |
|
| så här står det när jag trycker fram min profil "Totalt antal inlägg 3.800 st (ca 2.16 inlägg/dag) " | |
Gemini__ |
Precis, det står andra siffror i profilen. Fråga mig inte varför =) Mvh: Thomas |
|
Troligen räknar de bort antalet raderade inlägg, men jag vet inte. ________ Bilblogg: Länk |
|
|
Vet att just den frågan om "saknade inlägg" har varit uppe tidigare men kommer inte ihåg det korrekta svaret så jag lämnar nyfikna till ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| med risk för att bli tjatig men det vore kul med en ny lista... det jag funderade över var att autopower borde ha stjärnor på medlemmar som på vissa andra forum... t.ex när man nått över ett visst antal inlägg får man en stjärna och sedan så fortsätter det så .. på så sätt blir man olika rankade och det syns vem som är mest aktiv | |
| Så kvantitet skall gå före kvalitet! | |
|
En stjärna/1000 inlägg skulle innebära att Hasso är 13-stjärnig! Nej, det funkar inte i längden då massor av AP-folk är här läääääänge och kommer förmodligen inte sluta vara här på massor med år. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Senaste listan är från 13 maj 2007, den är nog fortfarande aktuell. __ Bilblogg: Länk |
|
| behöver inte vara per inlägg men nån typ av ranking vore kul... hasso måste ju få någon cred för att ha hjälpt så många och varit så aktiv :D | |
|
rankningen har inte hunnit ändras så mkt på en månad. __ Bilblogg: Länk |
|
|
bmw_jerry: Det är inte någon tävling det här :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| J.Dredd: nej jag vet det men siffor är alltid kul... | |
kilroy |
J.Dredd* Helt solklart är det en tävling på sitt sätt, precis som livet i övrigt. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
| nu har det gått ett tag.. autopower har paserat 35000 gränsen vad gälelr antalet medlemmar och forumet bara växer och växer... när får vi nästa lista :P ?? | |
|
Undras vem som fluktar mest men postar minst? Jag skulle gissa H.M.K. om han hade tid att vara uppkopplad ett litet tag emellanåt. Mer heder åt H.M.K. för han åker faktiskt BMW. Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. |
|
|
Dagenslista: 1. Hasso - 14.319 2. Johan B - 10.368 3. folke - 9.738 4. wendtan - 9.494 5. ErikW - 9.198 6. Jesperado - 7.454 7. Anders S. - 7.185 8. Mugge - 7.049 9. Paap Reeder - 7.048 10. Asken - 6.920 11. acey - 6.668 12. Janne T - 6.319 13. Micke Olsson - 6.248 14. Kalle (AutoPower) - 5.996 15. Schnitzer - 5.921 __ Bilblogg: Länk |
|
|
Nu finns jag inte med på topplistan längre...:) och ...:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.