|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Roligast vore att veta vem som ägt flest BMW:s hitills, eller flest olika modeller! MVH Patrik |
|
Det är givetvis "Janne" som grundade Autopower som har ägt flest BMW bilar ;-) Se vilken imponerande meritlista: Länk ___ Bilbloggen: Länk |
|
| svårt att se vilket märke Janne gillar :D.... h | |
|
En lista på vem som har flest ägda BMW:ar låter kul och förhoppningsvis så slipper jag ha dåligt samvete för mina 14 st på 19 år... Keep Your Distance! |
|
|
Eller varför inte vem som äger flest BMW? Där tror jag Trucker ligger bra till :) För övrigt så tycker jag nog att besöksräknaren inte visar någonting. Jag har färre besök än vad jag har inlägg. Dock så har jag alltid datorn på och Autopower uppe i en flik i Firefox. Inte ovanligt att datorn står igång på det sättet i en månad eller så :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Eller varför inte en som räknar år man ägt enbart BMW som bilar,dvs BARA haft BMW som både bruks o entusiastfordon ;) Mvh Janne. |
|
| Eller varför inte en lista på hur många listor folk vill ha..... | |
|
mattias h: den var riktigt bra ;-) ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Tommi: Är det inte dags för en ny ranking lista?/Tack |
|
| Jag har tappat åtminstone 20st inlägg medan jag var på semester... Hade över 3000st. Skrev ett inlägg där jag tom nämde detta för kanske 2veckor sedan... | |
|
Varför inte en lista över alla hänvisningar Dirkelsniff gör till tidigare trådar! ;-) |
|
|
? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
bayerischemotor: i din profil står följande: Totalt antal inlägg 3.009 st (ca 1.67 inlägg/dag) så det saknas ju ca. 30... ___ //Ulf |
|
|
Ser att även min egen profil visar 19 mer än den siffran som syns till vänster om inlägget... ___ //Ulf |
|
|
Vidare analys visar att samliga på dena sida av tråden har olika antal inlägg om man jämför det som syns här och det som syns innen i profilen. ___ //Ulf |
|
|
Dessa försvunna inlägg kanske är raderade inlägg? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Constrictor: Kul att du har koll, kanske det är din nisch att länka till trådar där jag svarat med länkar... Får väl svara med en länk. Länk och ett citat från reglerna: Regler i korthet: - Endast BMW-relaterade diskussioner - Absolut ingen reklam eller annonsering! - Skriv relevanta och beskrivande rubriker! - Kontrollera om din fråga redan finns bland tidigare diskussioner - Vårda ditt språk och kontrollera din stavning Man kan väl säga att det brister en del där... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Tappade oxå drygt 20 inlägg denna vecka är det nån som behöver dom bättre kanske? | |
| Nu har vi löst gåtan med Hassos inlägg! Han kapar våra i små mängder så vi inte märker det. | |
|
Jag skulle tro att dom raderade inläggen är med på profilen men inte på sidan där man gjort inlägg. Jag har -5 inlägg jämfört med profilen och jag har gjort några inlägg i trådar som jag vet har plockats bort. Trådar om andra bilmärken exempelvis. Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.