|
|
|
|---|---|
| Kan man få tag på en M3:a SMG för säg 250K+? I så fall var? | |
|
E46? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Prexis, en E46:a. | |
|
APPCON: Billigste på byt bil 329TK så svaret är ja Finns flera på mobile för ca:30TKE och uppåt så det är bara söka länk kommer: Länk |
|
|
starre: Menar du att det skulle vara 79.000 kr i prutmån på den billigaste M3:an med SMG på bytbil.com??? Eller har du missuppfattat frågan kraftigt??? /// Senaste inlägget i BilBloggen: Länk |
|
|
Hej, Appcon skrev ju 250K "+ " så då stämmer det ju med 329K ;-) Lite stort + tecken kanske ;-) Skämt åsido så får man nog räkna med "något" mer än 250K för en bil med SMG.. Våren har ju kommit på allvar nu och det brukar ju betyda högsäsong för M bilar... Men framåt hösten/vintern så tror jag inte det är omöjligt att dom allra billigaste på Mobile.de börjar i den prisklassen, om man sedan vill ha en sådan bil är ju en annan femma.. Mvh Jimmy |
|
|
Rolex: Prutmån på M3:or är inte så stort trots ganska stort utbud men eftersom Appcon skrev 250+ så fanns det ingen övre gräns bara en undre gräns. Som jag skrev tididgare så finns det en del M3:or i Tyskland för ca:30TKE vilket kanska kanske kan prutas ner till 250Tskr i alla ganska nära+ ev resa,skatt,reg, och övriga utgifter för att ta hem en bil. |
|
|
Gör samma tolkning som Starre av inlägget att det ärsäkerligen aldrig några problem att betala mer än 250KSEK för en M3a...:) |
|
| Tack för debatten. 300K har jag sett en del av. Vaför jag tog 250 som ex var att jag i höstas såg en tråd med samma diskussion där flera skribenter siade om 250K-gränsen framåt denna (2006) vår. Jag ville nu känna läsarna på pulsen igen. Och det verkar som denna gräns så sakterliga närmar sig. Hur är det då med privat resp bilfirmorna, ser man någon nämvärd skillnad i pris här? Har vidare den nya karossen börjat ge någon priseffekt på gamla hederliga E46:an? Hur ser skillnaden ut med resp utan den eftertraktade SMGn? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.