|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Anders S: gillar inte svarta njurar, sorry. Tycker mer om original looken. Min gamla pärla: Länk |
|
| tycker att det är väldigt snyggt med svarta njurar på en svart bil men den hade varit snyggare med m.pkt enligt min mening | |
| b97, vet inte om jag gillar det än heller. Eller alltså, första känslan säger att det är rätt snyggt men jag ska suga lite till och fundera. Kan hända att dom åker.. | |
|
Svarta njurar är att beröva bilen dess själ tycker jag. I en perfekt värld med obegränsade ekonomiska resurser hade jag även valt andra fälgar. Om det blir för mycket jobb, kan jag, som en personlig tjänst, ta hand om bilen ett tag så att du slipper tänka på dessa detaljer. Ska vi säga till september? :) |
|
|
larssss, Ska fundera på ditt erbjudande... :) Och så tackar jag för dina synpunkter förstås. |
|
|
Av någon anledning är jag lite allergisk mot plastchrome... Jag tycker det ser bättre ut med svarta njurar men helst skulle nummerplåten bort också. Chrome får fronten att se lite kantigare ut... I alla fall om man jämför dina två bilder. Men hade jag varit dig hade jag testat med båda en vecka i taget och suga lite på den. Den ser ju inte fördjävlig ut med orginalnjurar heller ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.