|
|
|
|---|---|
|
Hej! Det är ju SVT som sänder tv från STCC iår men jag trodde de skulle direktsända i SVT24 söndage eftermidagar. Tittar nu i tablån inför premiäören på Kuntstorp men ser inget. Race måndag kväll 30 minuter ska ju handla om STCC men så många BMW som det äri STCC i år så vill jag se hela racen. Har jag missuppfattat direktsändingar (viasat 3 visade väl direkt ifjor t ex)? Annars får man väl hålla tillgodo med WTCC på eurosport... /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk | |
|
Ingen direktsändning från STCC planerad i år tyvärr. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Dom är nog inte så intresserade från STCCs sida att sända direkt, Skulle resultera i ett rejält publiktapp, speciellt vid dåligt väder. Keep Your Distance! |
|
|
Viasat 3 sände ju direkt ifjor. Jag tror inte vädret gör att man väljer tv istället. Väderet avgör om man åker dit eller inte oavsett TVsändning tror jag. /Patrik, som fortfarande vill se direkt eller åtminstone HELA racen eftersända. verkade ju spännande av BMW motor-mail att döma /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.