|
|
|
|---|---|
|
Minst sagt vågad individual! (Hoppas annonsen finns kvar) Länk /Manray/ | |
Grubbe |
Nej men fy fan. :/ |
|
Vad heter hon Leijon-kvinnan...? Epstein eller nåt med Stein iallafall. Kanske hennes:). Vill INTE ha! |
|
|
Jag gillar zimt (kanel) men inte i kombination med vad som helst...Exteriörfärgen skulle jag i alla fall kunna leva med. ___ //Ulf |
|
| Stackars bil.. | |
| exteriört var den ju läcker men interiören liknar mest ngn äcklig glasspinne. | |
| I helvete... Borde inte individualkillarna ha något slags veto? :) | |
|
Var ingen vidare kombination. Vissa färger ska man helt enkelt inte blanda.... acey: Word! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag kan inte öppna någon annan bild än den första. (Gäller alla mobile annonser) Om jag klickar på någon av de mindre bilderna händer inget. Har testat att stänga av brandväggen men det hjälper inte. Någon datorexpert som kan hjälpa mig? | |
|
goldcom har du inet någon popup låsning? Iså fall brukar det kunna gå att högerklicka under adressfältet och lås upp popuppfönster tillfälligt eller något liknande |
|
|
Ryk 330xi: Jo jag har en popup funktion men som du säger så brukar det komma upp om jag vill tillåta detta under adressfältet. Här händer ingenting när jag klicka mer än att det låter ett klick som när man öppnar en länk eller sida. Jag har testat att stänga av popup funktionen också men utan resultat. |
|
| skulle nog vara snyggare om skinnet bara var i en färg istället för 2 | |
|
prova att trycka ner Ctrl och klicka... har du XP:s egen popupblocker så kan du kringgå den på det viset. ___ Bilbloggen: Länk |
|
| För mycket pengar kombinerat me dålig smak. Exteriört ser den inte så dum ut, ingen färg jag skulle ha valt dock. | |
|
Så smaklös inredning MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Att "så lite" kan förstöra en hel bil...vedervärdigt. Men efter ett "litet inredningsbyte" så är den ok igen ;) Mvh Janne. |
|
| Nej fungerar inte med ctrl tangenten heller men tack ändå för tipset. Får se om någon datakunnig polare kan hjälpa mig. På den lilla bilden jag kan se ser dock färgvalet förskräckligt ut. I alla fall interiört. | |
|
Usch så ensam jag känner mig nu...jag gillar den ju =/ Unik bil! Jag är extremt svag för Individual, det är värt att tillägga. Skulle personligen inte köpa en BMW som inte setts över av dem. Då räcker inte vita blinkers, annat innertak och instegslister - jag vill ha mycket lull-lull. Dyrt, men ack så läckert! |
|
|
Jag tycker inte heller att den var så värst tokig, chiarettoröd är en underbar färg men visst, det är lite "jag älskar schlager och gillar glitter"-varning över interiören. Frågan är dock om det inte kan vara så att bilderna gör att interiören ser värre ut än den är. Rött är en väldigt svår färg att få bra på bild. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| tyckte också att det va snygg,, ok ratten kunde man ha byttat men allt annat va fint ,,mvh.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.