AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
855

Vilken sänkningssats till M5?

Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Hej...Vilken sänkningssats hade ni valt om ni varit i mitt ställe??Funderar på Eibach sänkningssats??Nån som vet var man kan beställa ifrån(återförsäljare) o vad priset är på en sådan sats??
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Hej Bianca!
Tillverkar Eibach ngn sänkningssats för M5? På Beastpower finns det en säkningssats för framändan på M5'an (sänks ca 25mm) men inte från Eibach. Hittar inte ngt heller på Eibachs hemsida, men har inte haft tid att kolla så noga. Beastpower har ju tydligen en svensk filial nu, kanske dom kan fixa ngt?
MVH
Magnus

Bi
3.797
Bianca

ok..thx:)

ska kolla B.P
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Hej igen Bianca!
Hittade ngt som kanske kan vara av intresse på: www.hrsprings.com
Tycks sänka framvagnen 19mm-45mm i fram och 12-35 mm ibak. Pris USD 1980. Har också läst en test av Eibach och HRSprings på Tireracks hemsida.
Har Du ngt artikelnr. på digitalboxen? Var den svår att installera? Är ju varken ngt tekniskt eller elektroniskt geni precis...

Bi
3.797
Bianca

Easy rider..

Läs inlägget "byte av analog bmw modul till digital" i forumet gps,tv,navi o tele...
Där står det bl. artikelnr på hybriden jag köpte o kabelsatser m.m
Tar c.a 3-4 tim att installera med kabelsatser o dylikt..gjorde det dock ej själv...
Man kan få en manual till eftermontering av tv-funktion av bmw,annars...

Nån som vet om det finns nån ÅF av bilstein och H&R sänkningssats till min bil,och vad ligger det i pris ungefär

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.