|
|
|
|---|---|
|
Skulle de funka o sätta på Volvos R-line bromsar med ok på e30 utan att oken tar i fälgar mm. Ska givetvis bygga adaptrar. Eller ge förslag på ej svindyra sätt o få på 300mm skivor . E30 400hk projekt | |
|
Har du kollat på dessa? Länk |
|
|
Ska köra med 312mm skivor från audi s3 årsmodell 99 tror ja... borra två nya hål i dom + svarva upp centrum några hundradelar.... |
|
| 300mm.de | |
|
nice =) E30 400hk projekt |
|
| Vill du köra med R-ok så har Länk redan tillverkat sådana adaptrar till E30. | |
| vart får man tag på r-ok och skivor då? | |
|
blocket mm. hittar inte adaptrarna på sidan men man kanske måste kontakta dem.. E30 400hk projekt |
|
| det svåraste är inte att få på fälgar på diametern de löser sig ofta. Det som ställer till problem är att oket tar i ekrarna utåt sett. Spacra går ju lite men de "vanliga" fägar brukar kräva mycket spacering och då tar skärmen i. | |
|
Problemet är att de ska reggas me sådana bromsar o då kan man väl inte ha spacers på ,för mig att de inte e så poppis på bes. E30 400hk projekt |
|
|
Jo de e ju jobbigt me besiktning om man har 400hp i en e30 ;-) Men du har väll orginal kvar,,,, de tar ju inte så lång tid å byta fram å till baka. Jag frår se om mina fälgar passar annars så får jag nog byta upp mig till alpina... de gick ju för Tino på e30.de |
|
|
Har inte mer än 225hk i bilen vid reggning,måste dock ha 300mm bromsar för SFRO´s skull =) E30 400hk projekt |
|
| Ok ja förstår... Men om de e amatörbyggt fordon så e de väll bara bra om man ändra på så mycket som möjligt ?? (ink spårvidd). | |
|
jo,men inte me spacers. E30 400hk projekt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.