AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.968

Funderingar på feritta.

Sida 2 av 2
pg_ice
felstavningar så det sjunger om det :)
vart är edit funktionen??

325an :
Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Bara för att andra låter värre finns det inget som säger att ljudet på ferritas ok.. Dessutom ser jag det inte endast positivt att de hörde när du kom..

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
pg_ice
vill man smyga/fisa omkring då ska man inte köpa Ferrita!
den slutsatsen kan man dra direkt

325an :
Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Håller me dig där. Däremot lät det underbart gött! Det finns dock bättre alternativ om man vill ha nåt mellanting. Jag skulle kunna tänka mig ett ferrita system på M3an med eftersom jag inte vill smygfisa omkring. Men eftersom man svarar i en tråd på en fråga hur det låter får man ändå försöka va så ärlig man kan anser jag.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag ska satsa på Supersprint eller Eisenmann när jag tänkt byta ut orginalet på min M3, mestadels på grund av deras otroliga finish och passform. Som jag skrev tidigare så va det svetsstänk på slutrören på mitt Feritta vilket drog ner deras omdöme i mina ögon lite..

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Tycker det var bra finish på ferittat, inge svetsstänk här inte. För övrigt tycker jag att det låter relativt lite, det låter endast när man rejsar lite. Nu jämför jag med hartge-systemet jag hade innan. Får se om 100 mil då kanske det börjar låta mer som det sägs. Råkade tyvärr montera det så det blev några millimeter lägre på vänster sida men det ska åtgärdas.
pg_ice:
Det går visst att fisa runt tyst och fint med Feritta

///Micke
Min cabrio Länk
pg_ice
å fan det måste jag prova ;)

325an :
Länk
pg_ice
sen grabbar och tjejer,nu är man lite petig kanske
rättstavning: Ferrita med två R inte två T är det som gäller

"F E R R I T A" heter det :)

325an :
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.