|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker det är på tiden att vi ses runt Karlskrona, Blekinge nu i sommar. Tycker mest att det är Stockholm träffarna ligger, förutom Mantorp. Vi brukar ha bilutställningar med sportbilar, veteraner mm varje sommar. Någon som är intresserad av att ses här? Kanske flera som bor i närheten? Johnny | |
| om dagen bara passar kommer jag klart ! | |
|
Kommer! Kul att det inte är 30 mil till alla träffar =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Johan, 3/6 är det träff på Sturup (BMW Sport Club och BMW Club Schweden). Det blir lite nämre för dig ;) |
|
|
Låter trevligt, har varit på ett par träffar i Karlskrona som Micke O. ordnat. Det har varit väldans trevligt och den vackra naturen gör ju inte upplevelsen sämre. /Fredrik |
|
|
Med tanke på antalet BMW utan tak här i stan så borde det kunna bli 50 bilar känns det som... Var man än glor nu så ser man dem. Åkte en sväng tidigare idag och då såg jag.. En svart E36 cab. En svart E46 cab. En blå M3 E36 cab. En vit Z3 roadster. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det är kul att så många är aktiva. Jag kan kolla upp om det ska vara speciella bil utställningar nu i sommar, annars får vi väl ta och ses en egen dag alla BMW cabbar? Jag va också runt i Karlskrona idag och det var grymt vad många cabbar det kommit till stan i år. Något speciellt som man kan tänka sig att hitta på under en träff då? Johnny |
|
|
Tjena, Jag tittar också förbi om datum passar mig =) /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Dagens skörd. En svart E36 cab. En röd E30 cab. En röd Z3 roadster. En vit Z3 roadster. Två svarta Z3 roadster. En silver Z3 roadster. Gissningsvis är någon av dessa samma som igår. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Mycket bra initiativ Johan! Kan jag så kommer jag gärna. Har sett några Z'or även i Ronneby förutom min. | |
| Vem är inte sugen på en Z-Träff :) | |
|
Vad sägs som att köra den tillsammans med Nostalgia Festival som BilSport anordnar i Ronneby den 1a Juli? Passar det bättre med dagen innan eller dagen efter? Eller vad tycker ni? Förslag passar fint :-) Nu kommer solen, dags o tvätta bilen igen. Ha de fint! Johnny |
|
|
SOL ???? är du i spanien eller :) |
|
| Bra idé, dagen före eller efter 1:a Juli kvittar mig, jag är ju redan i Ronneby. | |
|
Jag känner mig rätt "på" för en träff! /P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.