|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja brukis dieseln.... Svårvärderat? 525tds Touring -93 Manuell Granitsilvermetallic Hartgeutrustad med uppgraderad motor 170hp/340nm samt 16" Hartge fälgar, ingen tröttdiesel alls, kvick som sjutton. 29000mil 4 ägare totalt Fungerande AC som kyler som attan Grå plysch Stolsvärme Cd-växlare Lb-reg med snabbfäste för galler (byte på 2min) Bra: Framvagnen ordentligt genomgången, casterstag, styrleder etc nytt och bytt. Dieselpumpen ompackad. Bromsar byttes ink ok samt skivor helt nytt 04-05. Matarpump etc.. Sämre: Lacken lite sisådär på sina ställen. Spricka i framruta (långt ner, ej i synfält, inga problem i sbp). Ja, vad tror ni. Fruktansvärt ekonomisk bil som ändå har tryck men när bilbytar djävulen tagit en så är logiken satt ur spel.... "Two for economy and One for the fun of it" | |
|
Jag kan intyga om att den går riktigt bra :- JÖRGEN M535 S38 -87 M3 -88 KÖHLER 325IM Touring -89 |
|
|
Ja, mycket hänger ju på skicket. Är det rost som gör lacken lite sisådär drar det ner en del. Stort plus för att den har lite mer effekt, en "vanlig" TDS är inte någon raket direkt. Ett realistikst slutpris tror jag ligger kring 30.000 kr, kanske någon tusenlapp under. // Erik |
|
|
Såld! Japp den var poppis tydligen. Gick på en dag, men så är det ju svårt att hitta något mer ekonomiskt att köra utan att tumma på rolighetsfaktorn, så att den var populär kanske inte va så konstigt. "Two for economy and One for the fun of it" |
|
| Vad blev slutpriset? | |
| Gammal tråd men såldes i Maj -06 för 27000 utan sommardäck (men med fälgar) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.