|
|
|
|---|---|
| tjena var kan jag hitta ett M-Kjolpaket tillen 330 cab och hur mycker kostar det? | |
|
Länk /// Senaste inlägget i BilBloggen: Länk |
|
| har också tänkt på det vi kanske kan bli några stycken o få ett bra pris, hörde om några som gjort bdet här på AP, mvh | |
|
Ifall det finns fler som är intresserade går det säkert att ordna ett gruppköp innan slutet på månaden. Alla tillbehör ingår i M-paketet (förutom läppen på bagageluckan samt luftkanalerna, dessa ingår inte hos BMW handlaren heller, hos oss ingår dock diffusern där bak utan extra kostnad) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Jag är också intresserad beroende på hur priset blir. (320 e46 -99) är eventuellt intresserad av endast fronten om priset blir rätt. Har inga penagr för tillfället men om ett par veckor. |
|
| Jag är med om vi får ett shysst gruppköpspris. | |
|
Jag har tyvärr inget bra pris på fronten, bara på hela M-paketet. Priset lär hamna kring 8400:- kanske några hundringar mindre beroende på hur många det är som beställer Mvh www.stylabilen.se |
|
|
om vi kommer ner på kring 8000, så är jag intresserad. //jimmy |
|
| samma här. | |
|
Jag kan tyvärr inte gå ner på 8000:- Sista priset blir 8400:- inkl frakt vid fler best. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
VIlka vill beställa då? och när? Själv är jag förmodligen på och beställer, men isånt fall i slutet på juni början på juli någon gång... |
|
| jag är med jag också samma som jimmye slutet av maj då skatte pengarna kommer hehe. ha de bra | |
| inte maj juni mena jag | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.