|
|
|
|---|---|
|
här är en bild på 3-seriens evolution... från e21 till e90 Länk | |
|
Bilhistoriens bästa utveckling av en modellserie? :-) Don't dream it, drive it |
|
| Oj... vilken skillnad på E46 och E90. Har hänt lite mera på designfronten senare år. E36an och E46an ser ju nästan likadana ut på den bilden. Sen är de ju väldigt original också. Ställer man en M3 E46 bredvid så hade det varit lite annorlunda. | |
| en e46 facelig hade ju oxå varit annorlunda... | |
| Snygg bild med e36 på en välförtjänt plats i mitten! =) | |
| det ska naturligtvis stå facelift istället för facelig... måste nog säga att e36 är en av dem mest lyckade bme modellerna på utseende mässigt och funktionsmässigt... känns ju fortfarande modern än idag | |
|
Jag ser bara två BMW på den bilden :-D e90 sticker verkligen ut, verkligen ett annat formspråk! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| e30 klart snyggast. | |
|
bmw_jerry, alltid trevligt att höra att fler har god smak! =) Men helt klart så sticker ju e90 ut rejält, däremot så försvinner e30 och e46 litegrann. Det finns ingen sån här bild på 5 el 7 serien? |
|
|
Shit vad min e46:a kändes gammal nu :( ;P |
|
|
Hm, både E21:an och E46 har samma färg som jag har haft på dessa två bilar... Keep Your Distance! |
|
| E46 känns inte riktigt rättvist med 15" fälgar och gula blinkers, dessutom ser det ut som en 316/318 med olackade handtag och svarta njurar. Men det lyfter ju fram E90:n. | |
|
Steget designmässigt är nog lika långt mellan E46 och E90 som det var mellan E30 och E36. Men bilarna där är ju som sagt ruskigt original. Kul bild vilket som. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.