|
|
|
|---|---|
|
När jag inte har DVD-map i stereon för navi. kommer det alltid upp att jag ska sätta i DVD-map. Om jag trycker på menu så kommer jag till ursprungsfönstret. Jag förstår om det fönstret kommer upp när man vill navigera. Ni som har Business-navi hur ser eran display ut när ni startar bilen och inte har DVD-skivan i. På verkstan visste de inte om jag hade ett problem eller inte, men det är irriterande att alltid behöva trycka på menu. | |
| Varför har du inte nav skivan i jämt då? | |
|
Jag har ingen cd-växlare och när jag tröttnar på radion stoppar jag in en cd, jag vill inte ta ut DVD-navi och köra en cd för att sedan stoppa in DVD-navi igen. Jag använder DVD-navi sällan men kör mycket cd. Det är ju inget mega problem men jag tycker att verkar korkat att den alltid ska fråga efter DVD-navi. |
|
| Jag behöver inte ha min Naviskiva i jämt.. den säger bara till om jag ska navigera och adressen infe finns lagrad i minnet | |
|
Tack daniel410 Det var bra att veta innan jag pratar med verkstan igen. Nu fungerar den som den ska men jag vet inte om felet återkommer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.