|
|
|
|---|---|
|
BMW 525iX -93 sedan Svensksåld 15500 mil Granitgrå Fyrhjulsdrift Manuell växellåda Beige plyschklädsel Träpaneler CD-stereo (ev.) Stora färddatorn Elhissar Elspeglar Taklucka Sportstolar Larm Fjärrstyrt centrallås Airbag förare Vinterdäck 16", fyra månader gamla, på LM-fälgar 4st helt oanvända LM-fälgar 16" utan däck Besikt. i november 2001 utan anmärkning Saker som ev. bör kikas på: - fördelningslådan - främre bromsklossarna - listen på vänster framdörr har börjat lossna - ett bromsljus i bakrutan är trasigt, har inte orkat byta Att den inte har några sommardäck är ju lite negativt, men samtidigt har jag ingen lust att lägga tio papp på sådant när jag ändå ska sälja pärlan. Då känns det bättre att dra av priset lite... Några idéer om vad detta vidunder kan betinga för pris? | |
|
Det verkar vara en bil lite utöver den vanliga 525an från 93 detta. Frågetecknet är väl ganska mycket hur mycket fördelningslåda kostar att laga om det är den det är fel på. Hade det inte varit oklarheter runt denna tror jag på 70-80'....kan variera med vart du bor, tror att man får mera i Norrland än i skåne för denna bil. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.