|
|
|
|---|---|
|
Då var det dags för säsongens andra M5 träff. Preleminärt datum är lördagen den 10 juni, kl.16.00. Det är inte alltid lätt att få alla datum att passa in för alla, även för oss själva. Vi hade tänkt att träffas vid Nyängen, precis utanför Grums (2-3 mil utanför Karlstad). På samma ställe som vi åkte vidare till på förra träffen. När vi är där så kan vi kolla lite längre upp på parkeringen om det är ledigt för uppställning av alla M5:orna. Det ligger vid en rondell och det finns en bensinmack/restaurang precis intill. OK/Q8 - RASTA! Översiktilig karta: Länk Vi hade ev. tänkt att kolla ut en rolig liten väg att åka en sväng på i klunga. Ni som är intresserade av att komma kan anmäla intresse här i tråden. Har ni några funderingar ang. reseväg, osv. så är det bara att fråga. För de som inte har tagit del utav bilderna från förra mötet: Länk De som har tänkt att komma och stanna över på hotell kan jag rekommendera ett flertal ställen i Karlstad. //Schnitzer M5 -95: Länk | |
|
Fick nu veta att det är M-träff den här dagen i Västerås. Det är ju fortfarande preliminärt! //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
Jahangeer |
As usual I will be there!! J |
Jahangeer |
...and the last meeting was the best one I have been to so far - really good work lads in arranging it ....Daniel and Nicolas!! J |
| Sorry:-( har för långt och hinner bes/få på turbon, men annars Hadde ja gärna träffat alla andra lyckliga ägare till dessa UNDERBARA bilar, känner annars inte många till dessa. Mvh T Jämtland Drive it like you stole it | |
|
Jahangeer: Thanks James! We have to wait and see if we can come up with a better day for this meeting. We talk about it in my forum! berging: Kan bli så att det blir ett annat datum. Jag skriver här i tråden om det skulle bli ändringar. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Vi ställer in träffen och tar den senare samma månad eller i juli. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Hur ser det ut med M träffen i västerås? plats? tid? är den också inställd? // Jimpster |
|
|
Jimpster: Nej, den är inte inställd, vad jag vet i alla fall. Det är en av anledningarna varför vi ställer in M5 E34-träffen. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Jimpster M-träffen i Västerås den 10 juni 2006 är INTE inställd Anmälningsformulär och övrig information finns på träffens hemsida: Länk Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
| Tack för informationen =) | |
|
M3E30.se: vad kostar det att ställa ut? såg inget pris om de? |
|
|
Alla aktiviteter är helt kostnadsfria! Ända kostnaderna du behöver tänka på är ev. mat och boende. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
| Är bensin gratis det viste jag inte ... det låter ju kanon.... | |
|
"Är bensin gratis det viste jag inte ... det låter ju kanon.... " Hehe jag visste att någon skulle skriva något i den stilen..... Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.