|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om jag är ute och cyklar nu men vore det inte kul om de som ville kunde skriva in sitt ICQ nummer eller MSN adress så att man kan chatta lite BMW? Mitt är i alla fall 54807846 Skirv också om du är från BMW power annars ger jag dig inte tillträde. Hade bäst därute! //Ric Wraaaaooom | |
|
klicka på profilgubben till vänster. Om folk vill dela ut sitt uin så har de säker skrivit det där. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
|
Ja visst ja, fasan hade inte tänkt på det. Nåja jag är ju blond så jag får vällan skylla på det :) Thanx! //Ric Wraaaaooom |
|
|
Jag är också blond så det är ok. ***************************************************** -Vet du varför blonda tjejer har blåmärken runt naveln? -Nej. -Blonda killar är inte heller så smarta......... mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
| Med så mycket junk som sprids via nya ICQ:n så passar jag ICQ.... | |
|
Ric! Tycker att du borde lägga upp Ditt ICq nummer på Din "användar profil". Om du nu vill ha nån att chatta BMW med via ICq :) |
|
|
Berg35 >> Haha den va bra! :) Ojdå hade ju inte själv lagt in det, detta spär ju på min blonda image men de gör inget, charmigt ju ;) Men nu är jag uppdaterad :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.