|
|
|
|---|---|
|
Tänkte byta frontspoiler till M5:an för den som sitter nu är inte i bästa skick!Vart kan man få tag i likadan fronspoiler?Som originalet alltså,tacksam för alla svar!! Mvh | |
Gemini__ |
"Powerbörsen" brukar ha en hel del M5-prylar, håll utkik där. Mvh: Thomas |
|
Hittar man inte så kan man vara lugn. BMW har alltid delar :) //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Har inte hittat nåt på Powerbörsen,ska höra med Bmw imorgon! Mvh |
|
| 525 rulles!! karstorp bilskrot i norrköping har en 540 e34 med m-paket inne ring dom.Prata med Marcus.011/4954007. | |
| Tack!!Ska göra det imorgon! | |
|
Kom ihåg att 540 med M-paket har fel frontspoiler för M5 E34. 540:in har M-spoiler. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Det hade jag ingen aning om,tack!Åker förbi BMW istället,hoppas de kan hjälpa mig. Mvh |
|
| jag kollade med bmw hur mycket dom skulle ha för den nedersta spoilerbiten på kofångaren fram och den kostade runt 3-4000kr så dom kostar. | |
| M-front e34, 9500:-. Enligt uppgift. | |
| 9500:- är ju som hittat...;) | |
| Den magsjuke..... | |
| Länk | |
|
Har inte hunnit själv åka till BMW,så tack för alla svar!Det blir lite dyrt men det är värt det! Mvh |
|
|
Nu är frontspoilern bytt,bilen ser ut som ny,tog ett tag men nu är det fixat!! Mvh |
|
Stekaren |
Blev det samma spoiler som orginal ? |
| Ja,det blev exakt samma,helt ny,annars skulle jag aldrig byta den,men det kostade som allt gör med M5:an:) | |
Stekaren |
Det kostar att vara stekig ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.