|
|
|
|---|---|
| Har fått ett konstigt fenomen på min sidospegel på förarsidan:Varje gång jag låser upp bilen sänker sig spegeln lite , upprepar jag detta flera ggr så står den i botten tillslut! | |
|
Den kanske känner sig lite låg... ;-) |
|
|
Pröva att "Reseta" bilens minne, genom att ta av batterikablarna och lägga ihop + och - polen i c:a 10 sec. Låt sedan kablarna ligga en halvtimme innan du ansluter dem på batteriet igen. Låter kanske simpelt man kan faktiskt skrämma bort en del el-spöken som uppenbarar sig :) Lycka till. Vh/Kermit. |
|
| Den sänker sig även gradvis under körning , har kopplat ur batteriet nu över natten så får vi se imorgon hur den beter sig. | |
| Batteri reset funkade ej , fler förslag? | |
| Ringde bmw:s tekniska information nu och dom hade aldrig hört talas om någon bil med det felet som jag har , typiskt.Får väl be bmw i Tyresö titta på det eftersom det är dom som nyligen bytt alla fyra dörrarna. | |
|
Hewi: Skulle kunna vara minnesmodulen. Det bästa vore nog att läsa av felminnet och se om där finns ngn information. Jobbigt när elektoniken inte funkar....... Vh/Kermit. |
|
|
Vet att det är ett gammalt inlägg men jag är ny på forumet :) Har exakt samma fenomen, bmw hade inte hört talas om det när jag frågade dom. Hittade du en lösning? Mvh Kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.