|
|
|
|---|---|
|
Min AC beter sig skumt. Ibland startar den precis som vanligt och kan fungera hur bra som helst och hur länge som helst. Nästa gång jag startar bilen så går den inte igång alls (jag tror inte ens att kompressorn startar). En tredje gång kan den gå en stund och sedan lägga av. Dioden på AC-knappen lyser hela tiden. Jag innbillar mig att om jag till exempel byter hastighet på fläkten eller ändrar temperaturinställning så kan den lägga av. Detta tycker inte jag låter som att köldmediumet har läckt ut eller så, snarare någon sensor som pensionerat sig. Har någon en idé om var man skall börja leta? | |
Sigge84 |
sök på forumet. bra metod att börja med. =) fick själv de tipset, och folk här är väldigt hjälpsamma och delar med sig utav sina kunskaper har jag märkt. finns massvis med sidor om ditt problem, samma problem har jag. och äntligen hade ja tid å smita från jobbet. ska se om ja kan lösa mitt lilla fel. tror du har samma fel som mig: nån konding som glappar i styrenheten(?) rätta mig om jag har fel. suttit och läst på här i nåra dar så att jag är helt säker när jag nu ska öppna den.. för det mesta verkar det som att det är felet. lycka till! |
|
Tack för svaret! Jag har sökt på forumet. Felet du beskriver gäller den digitala kliman, jag har den manuella. Självklart kan jag öppna och spana lite i min manuella box och se om något ser svart ut. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.