|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk. Vad tyckte ni om ljudet från den svarta M Coupen på Mantorp??? Kolfiberinsug och Eisenmann Race 83x4!!! sluthastighet 215 på mätaren, den gula GT3an hade 220... PS: Fy f*n vad snygg CSLn från OCL va... | |
|
OCL`s CSL lät fan inte så dumt :)) M Coupen måste jag missat :S |
|
|
Vilken M coupe pratar vi om? Jag var där och missade totalt någon M coupe (Z3 antar jag) med kolfiberinsug och Eisenmann dämpare. Någon som har bilder???? Z3MPOWER |
|
|
JAg låg bakom en M Coupe när jag skulle ut på banan om det stog "gostrider goes undercover" i blå text på samma bil så studerarade jag besten ett bra tag :-) och ljudet var klart godkänt!Jag har för mig att det var ett annat än orginal avgas på bilen ochså.... Mpower |
|
|
Jupp., thats the one... |
|
|
Nice, många fina bilar på träffen Csl den blå M5an en röd helt vansinnig E34 M5 MCoupes rena julafton. Jag fick åka med på ringtaxin med en 320 is(italienska M3an) och ett varv hade han uppåt 200 på mätaren med den innan inbromsning,häftig känsla och sitta med 6 punktsbälten och bur annat än 328an.... Mpower |
|
|
OK nu är jag riktigt nyfiken, ingen som har bilder på bilen???? Söker även bil på 320iS om någon har det. uppåt 200 på mätaren på långa rakan är väl nästan vardagsmat för en M bil, eller? Jag låg själv där någonstans innan det var dags att kasta i ankaret. Då var min bil original (nu är den såld, därav "var"). Z3MPOWER |
|
|
Finns det något återförsäljare av Eisenmann i sverige? eller är det tyskland som gäller? //Bassen |
|
|
Den här firman kan nog hjälpa dig..! www.xerius-racing.se /Tero |
|
|
tackar. /Bassen |
|
|
Förlåt grabbar för inget snabbare svar, jobbar som f*n, det är jag som äger M coupen, jag fick tillbaka bilen 2 dagar innan från RnB Racing i Malmö, dom gjorde ett toppen jobb, jag ville bara veta om någon hörde bilen utanför samt vad ni/ dom tyckte. Jag har Eisenmann race från Xeriusracing samt kolfiberinsug med raka trattar byggd av RnB racing och bilen låter helt jävla otroligt, jag hade som bäst 220 km/h på mätaren på rakan. Och bäst av allt, jag vart bara omkörd av GT3an, på rakan då vi hade ögonkontakt i ca 160/170 blås. Han fick kämpa och det var en sån underbar känsla, vart omkörd dock men skit samma... Sången är helt otrolig. Min tjej gjorde bort sig och tog inga bilder, inte bil intresserad men men ska ta några schyssta bilde och lägga in nästa vecka lovar. |
|
|
HerrRennen: ser fram mot bildern, ta gärna några under huven också. Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Har du gjort annat med avgas än slutdämparn :)? Det var helt underbart ljud i bilen din! | |
|
HerrRennen:Som sagt mycket trevligt ljud i din Coupe låg bilen bakom dig ut på banan första passet! Mpower |
|
|
Hej, nej jag har som jag tidigare nämt ett grymt kolfiberinsug, sedan har jag Eisenmann Race 83x4 från kattarna & bak. Ni som hörde bilen på Mantorp ska veta att den låter bättre idag, nu har dom "bränt in sig" för jag monterade dom dagen innan. Åkte till Göteborg direkt efter och fira min födelsedag samt bilen, och så körde jag fullt 1an, 2an, 3an genom tunneln, vet inte vad den heter men ojojoj det gick för mig & alla andra förare i tuneln... Kan starkt rekomendera detta till er men Z3M. OBS: Brorsan kör Ferrari och han vill nu ha en M3a SMG, efter att ha kört min |
|
|
Varför är du så otrevlig hela tiden för DMZ?? Och varför är du så orolig för rost? Om man skulle gå och oroa sig för garantitider hela tiden så blir man ju gråhårig innan 30 och kan aldrig köpa några bilar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.