|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var TV-modulen sitter på en E46 Touring? Har en bild som visar en E46 Sedan med bildtexten "E46 Sedan + Touring" men denna bild stämmer dåligt med hur det ser ut i min bil. Navi och CD-växlare sitter ju vänster bak innanför den öppningsbara panelen men vad jag kan se så sitter inte TV-modulen där. Kan den sitta lite längre fram på samma sida, dvs innanför panelen som täcker hjulhuset? Och i så fall hur svår är denna att få bort. ___ //Ulf | |
|
Är det verkligen ingen som vet var TV-modulen sitter i en E46 Touring? ___ //Ulf |
|
|
Då gör vi ett nytt försök...;) ___ //Ulf |
|
|
Tog mig lite tid nu när du skriver så trevliga bloggar :) Fast vi inte har en E46 i familjen... TV modulen måste vara denna: Länk Jag skulle helt klart säga med det jag vet att TV tunern ska monteras i vänstra sidan av bagage utrymmet, där navi datorn sitter också. Här finns lite mera att läsa om den: Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Tack Sim men hittar tyvärr inte vad jag söker. Jag har TV-modul i min och ska montera en sk TV-FREE kabel. I ett instruktionshäfte jag har så finns det en bild på en E46 limo och på denna så sitter både navi och TV-modulen längst bak till vänster. Bakom min öppningsbara panel så sitter navi och CD-växlare men inte TV-modulen. Den del av panelen som sitter över hjulhuset är fastskruvad och det är svårt att se vad som sitter bakom utan att skruva bort den (vilket var det jag tänkte slippa göra i onödan;). I E39 Touring sitter ju modulen under den främre delen av bagagerumsgolvet så det är ju en möjlighet även för E46 Touring. Det är ju bara att börja skruva så lär man ju hitta den men det var det jag tänkte slippa genom min fråga. ___ //Ulf |
|
|
Enligt min WDS så ska videomodulen befinna sig bakom baksätesryggstödet, under bagagerumsgolvet. La upp en bild från WDS:en på min bilblogg Länk / Micke |
|
|
mixmaster: tack för det, då är det på samma plats som i min 530. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.