|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har kardborre runt min domkraft, dock har jag inget artikelnummer! /Henrik |
|
|
Tack för det! Jag ska kolla om jag hittar nåt artikelnummer. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Sörpan: Du ska inte ha någon domkraft? Z MMM Coupe |
|
|
@ Sörpan: Som Anders Olsson säger, så skall det inte vara någon domkraft i M-modellerna. Du skall i stället ha ett "M-mobility kit", en (tung) ståltermos med tryckluft som sitter innanför isoleringen i bagaget på vänster sida. / Fredrik |
|
|
M-mobility kit har jag innanför isoleringen på höger sida, men kan domkraften vara extrautrustning? Den ligger till höger om verktygen under bagagegolvet i en formpressad plastbit. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Ta den i höger hand & kasta in den i Garaget.. M Coupé ägare släpar inte runt på sånt, du har väl för f´n inte dragkrok oxå? ;) Z MMM Coupe |
|
|
Dragkrok? Näe, men takräcke för R-däcken kanske? ;) Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sörpan: I M-bilarna följer det inte med någon domkraft och således blir svaret inget kardborreband alls. :-) | |
|
Hm, extrautrustning alltså? Men det finns i alla fall plats för den. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Enligt Länk så ska det finnas domkraft i M-bilarna också? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Det fanns säkert som tillbehör, men levererades inte med bilarna då man har mobilitysystemet (reservhjul på burk i lyxutförande). | |
|
Tack för klargörandet, Caspar! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
Ante500 |
Det skall vara domkraft med! Men vad är nummer 17 i Sörpans länk? |
|
Ante500: Varför berätta något som man inte vet något om? Z MMM Coupe |
|
Ante500 |
Talade av egen erfarenhet. Förlåt, det skall aldrig ske igen. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.