|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Njuren |
Hade ja kunnat så: Länk Först till kvarn! BMW - i nöd och lust? |
|
Ta inte illa upp men det va den grässligaste fronten jag sett. Bakdelen är fortfarande lika upphetsande som en Skoda bak. Jag kommer aldrig att köpa en sån modell så länge jag lever. MVH... |
|
| vadå? var den billig eller varföe dela du med dig av den? | |
|
Förenade Bil i Malmö har 3 st vita för kring 295tkr styck. Fruktansvärt rolig bil att köra kan jag personligen tillägga :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Förstår inte heller varför den kom upp? En 320is E30 hade vart roligare att se=) |
|
| 320si är en specialmodell om det nu har undgått någon. ;) Länk | |
|
21 hk mer och en sekund snabbare till 100. Riktigt sköna fälgar har den också. Ända som saknas är Blackline-baklampor som racingbilarna har. Borde varit standard på denna. |
|
| 23 hk skall det vara... | |
|
Mycket trevlig bil! Dock mycket snyggare i vitt :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Saknas 30 hästar (minst) för att den ska vara i närheten av intressant :) | |
|
acey, Har du provkört? Visst vore bilen ännu trevligare med 30 hästar till, eller varför inte 100 hästar till, men jag tycker inte att dess relativt låga effekt gör den ointressant. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Kalle Hansen: Nej, jag har faktiskt inte provkört Si, men eftersom jag tyckte att 325i var precis lagom för biltypen, och 330i var väldigt trevlig, 120i för slö, så tror jag att runt 30 hästar till hade varit trevligt. Kanske bör jaga rätt på en och provköra :) | |
|
Som ovannämnt så är 320SI en special bil, med lite lullull som kolfiberkåpa över insuget, + att den är lite M-utrustad från fabrik. Men visst hade det varit roligare med tex en 325si eller 330si med lite extra krut. |
|
| Synd bara att E90 är så fruktansvärt ful baktill!! | |
| Tur att E90 är så fruktansvärt snygg baktill!! | |
|
Blackline gör underverk - tro mig! BMW CS #6212 |
|
Buspelle |
Fälgarna till 320si är verkligen kanonsnygga. Någon som vet om dessa finns som tilllbehör/tillval i dagsläget. |
|
Buspelle: Vet ej, men Radialstyling Styling 216 är namnet på dom. Länk |
|
| Det ska gå, frågan är bara hur lång leverans tiden är på dem. Fälgarna kostar iaf 3425:- fram och 3530:- bak. | |
| Fälgarna på eBay Länk | |
| Länk Radialstyling 216 en 320d, jäklar att dom inte passar på E46... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.