|
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Nån som är intresserad? Vore kul nu när alla har fått ut sina till sommaren :) |
|
Hej Det brukar vara en träff i Odensbacken Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den årliga "Gnällbältesträffen" är 5 juli. kolla kalendern Länk ///MVH Hasso Länk |
| Ja är på =0) MVH Micke | |
| Fast ja har ingen e46 men en gul m3 e36 a hehe va snygg bil du lars plockat ut den en eller ? | |
| hörde att de va en som krocka sin m3 i örebro och den va gul så de är ass många som har ringt och sms mig om de va ja som krocka hehe | |
|
Synd att man inte har M3:an kvar. Vem vill se en 530iT??? Mvh Jonas |
|
Lars Jakobsson |
Min är ute i värmen sedan länge :P Skulle vara kul att få ihop ett gäng.. M modeller eller inte spelar väl mindre roll... Atlas>>Tur att det inte var du som hade smällt då :), var det allvarligt? BMW-Jonas>>Jag vill i alle fall se :P Min älskling: Länk |
|
Slår ni ihop en träff så kommer iaf jag att dyka upp också =) |
|
Lars Jakobsson |
Lizzardo>>Kalas, har du skönheten i Örebro med? Min älskling: Länk |
|
Lars: Japp, alla mina bilar står hemma i Örebro =) Tror att jag skymtade din bil ute vid flygplatsen i lördags, låter det bekant?? |
|
Lars Jakobsson |
Lizzardo>> Mmm, var ute och kikade lite.. Fanns tyvärr inget att köra emot :( Hoppas på bättre jakt lycka den 20:e...och att det är lite fler "fräscha" bilar med då.. Men du drog tidigt? Såg att du bodde i Örebro :s, efter jag skrev frågan...hahaha Min älskling: Länk |
|
Lars: Ja jag drog rätt tidigt, var som sagt inte så roliga bilar + att jag hade vart uppe tidigt och igång hela dagen så det fick bli sängen istället =) |
|
|
Lars>>>> japps de va tur i oturen synd att de va en bmw som krocka de va på hertikales de hände men föraren klara sig bra som tur va..... Lizzardo>>>> Är du nöjd över bilen ? såg dig på stan förut den såg riktigt Rå ut hehe...har du nå planer för den som du hade me opeln ? |
|
|
Atlas Copco: ca 3500 kr i bensin på en månad måste väl betyda att jag e skapligt nöjd ja =) Planer finns det alltid massvis av men dock är kapitalet ruggigt dåligt, speciellt eftersom att jag inte har sålt Opeln än. Det kostar att äga 3 bilar även om man låter 2 stå hehe. Kan hända att det kommer på lite "tillbehör" på bilen inom en snar framtid, sitter och förhandlar om pris och mer eller mindre spons från ett stort svenskt stylingföretag i detta nu =) Dock så är M3:an en bil som ska brukas, ev även på vintern så det blir inte i närheten av vad jag gjort med Opeln, bara små förbättrade detaljer. |
|
|
Lizzardo>>>> hehe 3500 tror ja låg på 2900 som högst i sommras inte roligt nu när bensinen är på väg upp "!#%¤¤"& Jasså så du kanske har spons snart hoppas de går bra.....är de ingen som har nappat på opeln för den lär ju inte va så svår såld va ju brutal som F#N ju kanske är svårt att sälja bilar när de handlar om mycket pengar en att sälja en 740 för 7000 hehe va är de för bil du har mer en bmw och opeln då ? nå året runt bil eller ? |
|
|
Atlas Copco: Den är mer svårsåld än man tror, kanske är jag som är grinig och vill ha för mycket betalt hehe. Jag har en Astra Gsi också, inköpt som vinterbil men har övergått till något som står i garaget obesiktigat pga av att det har varit för skitigt ute =) Tycker det är synd att rosta ner den när den är en av 6 svensksålda 94:or. Får se vad det blir av den, ev säljs den i höst eller så blir det lite lättning och bankörning med den nästa år. Är lite kluven i frågan...... Alla bilar går att se i min länk signatur =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.