|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
alpinvit är alltid snyggt men inte med den inredningen... kolla föresten denna m5:a Länk |
|
|
håller med om att vitt är läckert.. lite svalare på sommaren också. Inredningen är dock inte mitt förstahandsval direkt :P |
|
|
Tycker att NÄSTAN allt som är udda/ovanligt är kul, men den inredningen bör nog ses live för att kunna kommenteras... Vet inte om det är något jag fått för mig, men ser inte vitt exklusivare ut i tex USA??? Har det något med ljuset att göra??? |
|
|
Detta torde ju vara en individual? Länk |
|
| Jabbal - Den där bilen är en gammal forumbekant. Dock verkar den ha blivit i ett förfärligt dåligt skick. :( | |
| Milda matilda vilken Calzone... | |
| Den röda alltså... | |
|
Den vita M5an i bmw-jerrys länk är läcker... ...men bilen i Jabbals länk är ju väldigt...eh...röd... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Den röda hade varit trevlig! men kjolen bak var ful. Inredningen helball!!! Synd att jag inte behöver en bil till... /Mats J |
|
|
Den röda är helt grym! har rullat mycket i mina hemtrakter, kommer ihåg en sommardag år 2000 när jag såg den första gången, helt nyimporterad med tyska exportplåtar på. Ägdes väl sedan av en entusiast om jag förstått de rätt, och blev till salu förra eller förförra året. Tyvärr verkar den ha förfallit lite, säljs ju av kronofogden nu, säkert nån som inte kunnat betala den. BMW CS #5139 |
|
|
Hoppas nån köper den och räddar den! BMW CS #5139 |
|
| J.L - Det är samma ägare nu som då. | |
|
Hmm jaså.. de var ju lite skumt Vet att han körde runt i bla. E65 med 21" Alpinafälgar och X5 mm. efter denna... Har för mig jag pratade med honom på nån träff nån gång för några år sedan... fin bil iaf! BMW CS #5139 |
|
|
Huga vilken otäck syn, borde krävas en hel del talang för att förfula en bil till något dylikt. Fy fan. ---- Rasen nicht reisen |
|
|
Tokfin både in och utvändigt tycker jag! Unik! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Har svårt för vita E38'or...stämmer liksom inte. (inte ens shadowline hjälper) När det finns så många andra toksnygga metallic färger...så...går den bort. // Lasse |
|
| Sicken kulig inredning :) | |
|
Tja....en vit E38...med ljus-himmelsblått läder/viss touch av syrén....Känns ju litet Amerikanskt 50-tal i färgsättningen, men med krom så är vitt snyggt, o kanske man kan lära sig leva med inredningen, eller? Njaaa...Känns liiitet 80-tal/Miami Vice också, förståts, så då köper jag det ;-) /A |
|
|
Sådär, då har jag varit och kollat på bilen. Extremt harmonisk inredning som jag faktiskt gillade, dock knappast en diskret bil med den kombinationen :) Funderar på att ringa in bud på måndag. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ok! Om det blir köp så var inte sen att lägga upp lite bilder på inredningen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.