|
|
|
|---|---|
| Tjena! Har precis köpt en 328I coupe från 96, och det visar sig att hastighetsmätaren inte hänger med när bilen kallstartas, men efter några minuter när bilen blir varm så kommer den igång och fungerar korrekt. Är det någon som har/haft samma problem eller bara vet vad det kan bero på? Bilen har även varit svårstartad vissa gånger vid kallstart men dock inte alltid. kan detta ha nått samband kanske? tacksam för svar | |
|
Har exakt samma problem med min BMW 320I 93. Det vart så när jag kopplade ur batteriet. Skulle också gärna vilja ha ett svar på detta. //Tomas |
|
| åh fan, kul o höra att jag iaf inte är ensam om detta problem. Hoppas att nån här vet hur man löser det. | |
|
sOrken här har du en länk med tips Länk Hälsa Jimmy 2 time på jobbet Mvh Danne |
|
|
Man tackar för tipset Danne! haha, ja jag ska hälsa den lilla spellivinken :D Mvh Martin |
|
E30 Beemah |
jag fick höra att det var några beläggningar på baterierna &/lr på lödningarna MVH E30 Beemah |
| ok, ska ta tag i d här nu i helgen om jag får tid. hoppas att jag kan lösa det med den hjälp jag har fått. | |
E30 Beemah |
jag ska kolla det nu hare E30 Beemah |
E30 Beemah |
jag kollade allt, men batterierna höll 3,16 volts och ändå så fungerar inte hastighetsmätaren?? kan det vara överslag?? lr vad gör jag för fel?? E30 Beemah |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.