AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.371

e46 clubsport

hej... är det någon som har bidler på diskret moddade e46 couper med clubsport-paketet???...
Da
54
Dace
328i M Coupé -95
jag har en men vet inte hur jag lägger upp en bild?!

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Här är en 325 Ci med detta paket Länk

Annars kan jag rekomendera det paketet jag har på min 330 Ci, nämligen AC Schnitzers med splitters osv. Se länk nedan och jämnför.

Mvh Jimmy

jimmyboy... måste säga att du har en riktigt snygg bil
Wow har glömt bort hur vackra clubsport modellerna var! Estoril blå lack. dem kostade 330 nästan lika mycket som en M3 :(

Jimmyboy: hats off! najs!

Någon som vill sälja sin Estorilblåa clubsport bil till mig? :)

ops copy paste fel i texten, jag menade att clubsport modellen för 330 kostade nästan lika mycket som en M3:a :(

jimmyboy.. vad kostade läpparna framtill från ac-schnitzer??
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Bmw_jerry: Vet faktiskt inte exakt. De monterades nere i AC Schnitzer fabriken och förra ägaren betalade notan ;). Har försökt hitta dom på nätet men endast hittat dom på E-bay. Länk .

Så vad de kostar med frakt till Sverige osv. har jag ingen aning om, men att de ändrar fronten grymt mycket är ett FAKTUM :). Ska dock försöka få tag på en svensk ÅF som kan ta hem dom, min bror vill nämligen ha sådana till sin 330 oxå.

Mvh Jimmy

Kw
75
Kwan
E92 kommer i september!
Robertg71:

Jag har en silver som e till salu :P

Dom svarta splitters som sitter på clubsport kostar 2200kr st :( en gick av ii vintras tror att den fastnade i snön, fick köpa en ny... det var dyrt för en plastbit
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.