|
|
|
|---|---|
|
hej, När solen och värmen med den nu tittar fram över vårt avlånga land har jag insett att min AC inte är vad den borde vara. Skulle därför vara tacksam för tips på ett (eller flera) bra ställen i 08-området som är duktiga på området. Om det är prisvärt är det självklart trevlig men huvudsaken är att dom kan sitt jobb. Tack på förhand! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Jag har snackat med en trevlig gubbe i Gröndal som verkar veta vad han snackar om. Jag ringde til honom efter ha pratat med Huddinge AC service som sa öcer telefon at tdet var min kondensator som är paj trots att de har bytt den för 2½år sedan. När jag pratade med honom sa han direkt att det inte kan stämma att kondensorn är trasig och att det borde vara en packning som kanakse inte rinktigt är hel. Han heter Tores AC service och har tel 08 - 18 31 61. Jag har dock inte kunnat lämna ifrån mig bilen än för att få det fixat så jag ahr inte varit där än, men han verkade vara vettig att ha att göra med. /Ian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.