|
|
|
|---|---|
|
Är det samma artikel nummer på sensorerna om man jämför tex en 540 sedan -96 och en 528 touring -98 (E39) ? Har alla E39 mellan -96 och -03 samma sensorer eller var går avgränsningen? Är det skillnad på sensorerna mellan sedan och touring? | |
|
det finns en hel del olika sensorer. Min touring från 00 har exempelvis samma som en sedaner har fram. Kolla här Länk där kan du se vilken just du behöver, //Martin |
|
|
Tack Martin jag har varit inne på realOEM ett antal gånger , men jag hade helt missat sök funktionen på artikelnummer längst ner. |
|
|
det är en liten djungel med olika PDC-sensorer, jag köpte fel flera gånger... pinsamt men sant, vilket nummer skall din ha? mvh Martin |
|
|
kollade runt lite, tror att du ska ha den som slutar på 181... jag har två sådana extra, den ena är helt ny. Hör av dig om det är intressant. mvh Martin |
|
|
Det stämmer att jag skall ha den som slutar på 181. jag har troligtsvis 4 begagnade på gång , men blir det inget där så kan jag höra av mig |
|
| Jag skulle inte köpt begagnade då sensorerna pajar oftast pga av det kommit in fukt i dom men det är omöjligt att se om man inte plockar isär dom och det går inte utan att paja dom. | |
| Det är klart att det är en risk med att köpa begagnade , men om man köper hela paketet , så behöver man väl bara koppla in den ( inte montera fast givarna i bakspoilern) och lyssna efter ett tickande ljud i sensorerna | |
|
absolut, jag har minst en helt ny på väg från tyskland och en begagnad. Hör av dig om du får knas... /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.