|
|
|
|---|---|
|
Köpte angeleyes från Hova för ett bra tag sen nu, och fick i helgen äntligen tid att sätta dit dom. Trodde jag! Jag har köpt angeleyes för bilar med xenon. Och trodde allt var frid och fröjd. Det visar sig dock bara passa till den vänstra sidan!? Där ser den gamla lyktsatsen och xenon paketet likadant ut som på det nya. Men döm om min förvåning när den högra sidan inte ser ilkadan ut! Hur kommer detta sig och kan man lösa det ändå? Insatsen har ju inga fästpunkter för den typen av xenoninsatsen. | |
|
Har inget svar på din fråga mer än att på min med standard xenon så ser det likadant ut på båda sidorna. Verkar ju vara att en av dina blivit utbytt tidigare. ___ //Ulf |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
När jag böt till mina icke xenon original Hella angelyes på min 96-528 så var det med andra fästen med i satsen jag köpte. Fick du med en monteringsmanual ?? ///MVH Hasso Länk |
|
Det är inte monteringen som är svår på, vänster var det easy. Men det såg icke likadant ut på höger sida. Förmodligen är lyktan utbytt som programmer säger. Surt! Får leta rätt på en riktigt xenonsats till den sidan =(( |
|
|
Det problemet hadde jag oxå. Fick göra en egen fäst anordning på baksidan av lyktan,med farexband! Funkar hyfsat. |
|
|
Okej. Jo det är så att styrenheten har bytts ut. Så är det så dom är olika. Problemet är att jag måste hitta en ny nu. Ni har inga bra förslag? -=Ingen BMW,ingen körglädje!=- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.