|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Här är lite foton från Mantorp Park Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk | |
|
Några till Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
MÅNGA bilder: Länk |
|
|
mer bilder från BMW Cup Race 1 & 2: Länk mvh Peter |
|
| Peter, grymt bra bilder! | |
|
Tack för bilder, allihopa. Längtar när jag köper en BMW igen... Min gamla pärla: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hej Morgan! Tänkte fråga om jag fick låna en bild på min M635:a och adda på min sida här på AP? MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Patrik: Det går bra. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tackar så hjärtligt!! MVH Patrik Min älskling Länk |
|
3 sidor med ännu mer ögongodis från Mantorp för alla BMW älskare :) Länk Håll till godo! Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Många trevliga bilder, verkar funnits mycket intressant att titta på. Tusan att man inte fick tid att besöka Mantorp. Ingen som fick någrabilder på Z4M? Racerbilen: Länk |
|
Får väl fråga dig , jalpina det samme som jag frågade Morgan då! Var en fin bild jag gärna addar på min sida. MVH Patrik Min älskling Länk |
|
BjörnB: Det kommer säkerligen fler gånger och chanser :) Det skall finnas bild på Z4M bland länkarna ovan! Visst är den läcker? Patrik M653 Forever: Javisst, det går finfint, kul att du gillade bilderna. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
BMW cs klubben efterlyser bilder från träffen i Mantorp!!! Främst bilder från BMW cup men även övriga bilder ligger i intresse! Surfa gärna in och länka om ni duktiga fotografer vill dela med er, kan ju vara kul att få in sina egna bilder i deras hemsida eller tidning B.Blatt. Länk MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Fler bilder se och njut, mera kommer att fyllas på här.Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Jag har bilder, men ingenstans att lägga upp dem! Och jag har minst tre bilder på den röda Z4 M roadstern. Ingen som fick en bild på depåområdet mitt på dagen, gärna lite från ovan, skulle vara kul att se. Z3MPOWER |
|
|
Du kan maila dom till mig om du vill så kan jag lägga upp dom. morgan@alpinacs.se Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Bara brorsan tog 350mb bilder och sedan mina. Låter lite stort att maila! Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
z3mpower, Prata med webmaster på BMW CS hemsida (www.bmwcs.com) så lägger han säkert upp dessa där. |
|
|
Z3MPOWER: Vi tog 180 kort (4Gb) ca 20 Mb per kort. Men vi tog ner storleken till ca 100 Kb per kort för annars så tar det ju en evighet för dom som inte har bredband att ladda upp bilderna. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Med risk för att låta dum, men hur tar man ner storleken i efterhand? lyfta in varje bild i paint och förminska/skala ner, eller???? Jag vet att man kan ställa in kameran på olika upplösning, men jag har ny kamera som jag inte riktigt lärt mig än, så jag har faktiskt inte kollat inställningen på min. Brorsan brukar köra på ganska hög upplösning. Hobbe Z4 vem är web master på BMWSC, framför allt vart bor han, Stockholm? funderar på om man skulle skicka/åka över med en CD i stället. Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.