|
|
|
|---|---|
| Nån som testat däckonline.se? Verkar ju vara rejält mycket billigare för 17" däck än hos vanlig däckfirma.Dom fixar ju tom däckfirma som gör balansering och skifte.Finns det nån hake? | |
|
Jag har köpt vinterdäck därifrån. Tog en vecka så hade jag dom hemma. Funkar finfint |
|
|
Det verkar som det strular ibland med däckonline.se Jag kan rekomendera Länk har beställt mc-däck därifrån 2 gånger och har haft leveranstid på 3 och 4a dagar :) har inte heller hört någon annan som har haft strul med de |
|
| Länk | |
|
Jag köpte sommardäck från RengasOnline (finsk översättning av däckonline). Tog 9 dagar (inklusive påskhelgen), och leverans ända in i lägenheten :) Så, åtminstone för mej fungerade det prima! Likaså för en kompis som beställde lite senare, fast då tog det nog en 10-12 dagar. |
|
| Har köpt flera däck från dom utan problem. Den senast köpet tog 8 dagar, men om man spar runt 45% i pris så kan jag vänta några dagar extra. | |
| palle83, vad tar de i frakt från tyskland för 4 sulor? | |
| dackonline har funkat kanon för mig tidigare köpt däck å fälgar från infosite nu 4 veckor skulle det ta 1 kvar nu så vi får se nackdelen med infosite är förskottsbetalnigen | |
| seb_540 frakt ingår i priset (www.dackonline.se) | |
|
jag har oxå beställt däck ifrån däckonline har fungerat prima för mej, bra priser snabba leveranser! /micke.. |
|
Danne L |
kan bara hålla med tyvärr i mitt fall så tog däcken dubbelt så lång tid för att gubben på posten trodde att vi var påväg att flytta ut lägenheten när vi istället var påväg att flytta in så han skickade tillbaka däcken utan att ens plinga på dörren eller skicka en avi så på grund av hans idioti tog det 2 veckor istället för 1 men det var inte däckonlines fel hade gubben lämnat dom när han skulle hade det tagit 4 dar vilket är helt okey |
|
Det finns en del däckhandlare som prismässigt ligger nära däckonline om man räknar med monteringskostnaden men det gäller ju att hitta dessa. ___ //Ulf |
|
|
ulimat: Jag har köpt däck från DäckOnline två gånger och det har fungerat alldeles utmärkt! Mycket snabba leveranser – max en vecka efter att pengarna hade kommit till dem – och däcken var bara några veckor gamla. Tänk på att de inte expedierar beställningen förrän de har fått pengarna. Ett smidigt och snabbt betalningsalternativ är att du själv gör en insättning från ditt till deras konto via Internet, förutsatt förstås att du har tillgång till en sådan banktjänst vill säga. Jag vill föreslå att du söker upp en representant för företaget på dess hemsida – antingen en franchise-tagare eller däckmontör som enbart samarbetar med DäckOnline – och beställer dina däck där. Det är alltid det aktuella priset på dackonline.se som gäller men fördelen är att däcken levereras där istället så du slipper hämta dem själv på Posten och sedan frakta dem till däckmontören. För er alla andra som bor i Stockholm och nära Huddinge vill jag varmt rekommendera DäckOnline där. Där blir man mycket väl bemöt av yrkeskunniga och serviceinriktade unga grabbar och får sina däck monterade till humana priser och med hjälp av avancerad utrustning. Skönt att slippa gamla raggare – som själva betalar överpriser till däckgrossister – som gör allt för att lura en på pengar. Ha det gott Ellinas |
|
|
Har köpt däck av dom tidigare i år. Gick smidigt, tog mindre än en vecka att få däcken levererade till den däckfirma jag valt på deras hemsida för att få däcken påkrängda på fälgarna. Behövde inte hantera däcken själv alltså. ha de/Henrik |
|
|
Jag tillhör dom mindre lyckligt lottade med däckonline, har väntat sen 21 April o väntar fortfarande, kanske får 2 däck i morgon enligt DPD..vi får väl se.. Min bil Länk |
|
|
Kolla med er lokala däckverkstad vad de kan ordna för priser. Jag tog med mig en utskrift från däckonline.se och visade för min närmsta däckfirma och sa vänligt att det är vad jag jämför med. Jag kan tänka mig att betala några hundralappar extra för att slippa beställa via en hemsida och sedan vänta på att de ska komma till Posten och sen köra dem till däckverkstaden. Han matchade dock priset på kronan mot däckonline! (om man räknar med montering samt balansering). Så hör med lokala firman, och tänk på att du måste montera däcken någonstans om du beställer dem löst. Räkna med montering/balanseringskostnad! MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
| TCG: Däckonline kan ju leverera däcken direkt till en däckverkstad som de är anslutna till.. | |
| köpte däck av dom förra sommaren! det tog först 2 vekor jag mailade dom flera gånger för att höra var däcken var! inga svar ! 2 veckor senare ( efter många mail! fick jag äntligen svar! ordern hade kommit bort sa dom! så då tog det en vecka till! så allt som allt 5 veckor! (välldigt irriterande att inte få några svar via mail! samt inte heller via telefon! Nästa gång jag beställer däck blir det från någon annan!!! | |
|
Däckonline har egna däckverkstäder numera - bla. Jägersro i Malmö. Har varit där några gånger och kan verkligen rekommendera dem. BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.