|
|
|
|---|---|
|
Det går rykte om att det är nån som har en e36 Dakargul Touring i Jönköpings omräde och det stämmer. Såg den med egna ögon på en mack i Jönköping vid jordbron men är det nån som vet vem det är?? Förutom mig så klart! Ler* Och vad det är för 3-serie? MvH Bmw 4-ever | |
|
Jag har också sett den, är det inte en 328? MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
nähe varför tror du inte att det är 328? När jag såg den så fick jag vända i rondellen närmast torp och körde tillbaka men då var den redan borta. Lite synd. MvH Bmw 4-ever |
|
|
sorry läste fel Jaså du tror att det är 328! Det är inte så att du såg min då? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Kan ha varit din, minns dock inte om bilen i fråga hade ögonlock. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
min är nog lättast att komma ihåg med korta ögonlock och mörka rutor och dtm läpp ner till och även bmw:s vad det nu heter, vinge som man har för touringen. Full m3paket och m3 utblås på den. MvH Bmw 4-ever |
|
|
det är en 318tds som hör hemma i vaggeryd vill jag minnas.. kollade upp dess regnr efter elmiamässan.. men kommer inte ihåg med säkerhet var den bodde, eller regnr.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
jaha det ser man. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Är du säker på det? för han stod om jag inte minns fel vid vanlig bensinpump! Så jag undrar inte om det är någon annan. MvH Bmw 4-ever |
|
|
tror du det finns 3 st dakargula tourings runt jkpg? =) Men det brukar finnas diesel i de vanliga pumparna med.. Denna rök svart iaf och enligt VV så var det ju en diesel.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.