|
|
|
|---|---|
|
är de nån skillnad utseende mässigt på en 535 (6:a) och 525? För jag har för mig att 325 (E30) och 525 (E34) dessa motorer ser likadana ut!! Och en polare ska köpa en E34 525 med 535:ans motor å han säger att dem ser likadana ut så den går igenom bes. pga att dem ser inte att de e bytt motor i den! E34:an är en 89 tror ja.... så då borde man kunna i teorin stoppa in en 535 motor i en 320 å ingen skulle se skillnad?! förutsatt att den passar rätt i och att man inte behöver bygga om en massa!?¿ Mest nyfiken...vill ha mer pållar i min 320 nämligen!! = ) = ) Peace | |
|
Motorerna är ganska snarlika, men vissa skillnader finns. Det första man bör åtgärda är det stora feta "3,5" ingraveringen på insuget. M20: Länk M30: Länk ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
Jag kan tillägga att den inte passar rakt av, bland annat så måste andra motorfästen ordnas. ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
Oki tack för svaret!! Lite skillnaqd e de juh som sagt å måste man mecka nya motorfästen så blir de plötsligt jobbigt ;) bästa e nog att stoppa i en 325 motor i stället om man vill ha mer pållar..vilket jag juh vill!! ;) Peace |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.