|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Grelle, ja svart har en tendens att fungera riktigt bra på de flesta modeller, men nej, det är inte alltid den snyggaste färgen. De senaste generationerna BMW med sina inbördes väldigt olika linjer och konkava-konvexa ytor har en sådan inbördes variation i skugg- och linjespel att det visuella intrycket skiljer ganska mycket beroende på färg och ljusförhållanden. Det är det som gör dem så intressanta! |
|
| E46M3CSL | |
|
Instämmer i M3E46 CSL, gärna svart så att kolfibertaket inte sticker ut för mycket :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
CSL är grym, men frågan om man vill ha den grå eller svart är lurig. Svart är onekligen snyggt, men den gråa färgen är ju liksom en del av CSLn. Z4 Coupe är också en riktigt pärla! |
|
|
En svart CSL är inte dumt! Den fräshaste nya BMWn idag får jag nog annars säga är Z4 M Coupé! Bilderna i BMW Magsin ger habegär. /Olof |
|
| M6:an är sagolikt läcker. Få bilar är i närheten. | |
|
Z4 M Coupé är nummer ett men jag var och kikade på en vit 320si och de är inte alls dumma de heller. ///BMW - Was sonst! |
|
| Har aldrig gillat z modellerna men efter att ha sett nya Z4M Coupe i senaste BMW blaskan föll jag pladask! den är ju urläcker :) tätt följd av M6'an som oxå är en skönhet i mina ögon. | |
| M3 E46 Coupe den e riktigt snygg tycker jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.