|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Ettan slår allt ;-) fast 635i är bra konkurent till ettan ! | |
|
När man väl sett M6´an "live" så bleknar alla andra ;-) Tycker oxå att E65 blir snyggare och snyggare.. Skulle absolut kunna tänka mig en sådan.. Mvh Jimmy |
|
|
M6 och E60 Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
e60 och e87. m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
| e60 sedan är den snyggaste bilen i världen. | |
| om vi vänder på steken o frågar vilken ny bmw som är fulast så röstar ja på e90 | |
|
bmw_jerry: Det finns redan en tråd för det, men bra försök. :) Wilhelm Svenselius |
|
|
Dött lopp mellan Z4 coupé och E92. Keep Your Distance! |
|
|
bmw_jerry: Du får inte lämna sånna inviter åt FRIFART snart har han tagit över tråden. Z4 otroligt vacker. |
|
|
E61 med sportpaket - carbonsvart. Mums! BMW CS #6212 |
|
Helga |
Alla är väl mer eller mindre partiska. Men jag gillar 5 serien mer o mer. Plus att jag tycker att min hustru är en av dom vackraste......i alla fal på våran gata :-) //Helga |
|
Det är väl fortfarande e46 som gäller 2006 om man skall ha en coupe, den nya kommer väl inte förrän nästa årsmodell, eller har jag fel. BMW CS #5206 |
|
|
M6 utan tvekan.. hjorten |
|
|
Min topp fem: 1. Z4 coupé 2. 3-serien touring 3. 6-serien 4. 5-serien touring 5. 5-serien sedan Sen beror det ju på färg; varje modell har en färg som den ser bäst ut i. |
|
| 5 serien med m-paket är ju grymt snygg! M5an duger väl den med ;) | |
| 1-serien! Glömde 1-serien i min lista ett par inlägg upp. Den hamnar på en delad femteplats med 5-serie sedan. Silver är snyggaste färgen. | |
Danne L |
måste nog säga e46 m3 tätt följd av e39 m5 |
|
Larsssss, du säger att varje modell har en färg som den ser bäst ut i? Jag skulle säga att alla modeller ser bäst ut i svart! =) |
|
|
Helga: Är verkligen hustrun årsmodell -06? låter lite osunt i mina öron... |
|
|
Helga, klart man är partisk då man väljer vad man själv tycker bäst om! Och om man köpt en bil tycker man relativt ofta om den och därför är det inte så konstigt om man väljer sin egen bil. Men trots det förstår jag var du ville komma. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.