|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Länk ___ Bilbloggen: Länk | |
| Måste ju vara orginal annars luktar det EPA traktor om det. =) | |
|
Gräsligt billigt utseende! :o/ Om man måste ha en klocka där det står BMW på, finns det en hel del snygga BMW-originalklockor! T ex, dessa med klart bilinpirerad urtavla: Länk Länk Länk Eller denna, med klassisk look: Länk Eller någon av dessa med modernare utseende: Länk Länk Finns fler modeller, men genomgående kostar de ju lite mer än "epaklockan". Fast har man en fin bil, bör man ha en fin klocka med.... ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
tar hellre epa klockan den kan man ha på den är ju billig och ful de andra var ju bara fula. Vad är det för fel på en Tag Heuer... |
|
|
Korak, servicen i Sverige! :o( Jag har tyvärr tappat förtroendet för det märket pga egna erfarenheter. Smaken är som baken - delad. Personligen skulle jag inte ens ta emot den första klockan (epaklockan) om jag fick den, eftersom jag tycker den ser anskrämligt billig ut. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Länk Älskar den :D Med E31-mätare! Härlig 90-tals-kitsch! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
En klocka att matcha bilen... Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Den matchar väl bilens pris mer än bilens märke? :) |
|
|
Sorry men den klockan är anskrämlig. Denna är det inte Länk /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Olof, Den klockan matchar ett mindre lands BNP. Trevligt och smakfullt val :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Får nog påstå att PowerMac leder hittills;) Ett par där som var riktigt snygga. ___ //Ulf |
|
| Jag håller på E38B12. Gissa varför? :-) | |
|
Rolex är väl mer Mercedes!? ;o) Visst gör Rolex fina klockor, men personligen finns det ganska många andra klockmärken jag skulle köpa i stället för de pengarna (t ex Vacheron Constantin, IWC, Audemars Piguet, Jaeger Le Coultre, Girard-Perregaux, Officine Panerai, Patek Philippe, etc.). Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Första klockan i raden: Länk En sådan kör jag med. Vid mera James Bond liknande uppdrag används denna:) Igen första klockan i raden, men med metall rem. Länk |
|
|
Den här skulle jag kunna tänka mig: Länk |
|
|
Johan B: Uren du nämner känns väl isåfall mer Rolls Royce, Aston Martin m.m. än BMW ;) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
Juhas 530i |
Jemej! En kompis kom hem med en fake Breitling från New York City/China Town, den väger som en äkta vara och var mycket snyggare än den i länken, kostnad 40 dollar. Tycker faktiskt att den som skall ha en äkta klocka för att matcha bilen skall följa E38B12:s råd och skaffa sig en äkta Rolex Mvh Juha |
|
Juhas 530i: Att säga att nån ska skaffa sig en Rolex om de vill ha en fin bil, låter lite ovetande. Det finns massor av klockor som är lika högt uppskattade som Rolex. Kunde tänka mig att investera i en Rolex, men det finns massor av mera prisvärda "premium klockor". Innan jag köper en Rolex köper jag nog istället: En Patek Philippe Breitling Raymond Weil IWC eller Ulysse Nardin |
|
| Igen vore en t.ex 10st max teckens endit funktion bra.... Där ska naturligtvis stå " skaffa sig en Rolex om de vill ha en fin klocka" | |
|
Smaken är som baken. Raymond Weil klassar nog inte in om du frågar mig :) Tycka vad man vill om varumärket och designen, men Rolex står för många viktiga innovationer och de har, till skillnad från t ex Breitling, in house-produktion på urverken. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.