|
|
|
|---|---|
|
Hur delar man på det bakre elektronik kortet på en E34 årsmodell -94? Jag ser bara baksidan på kortet. Jag skall bytta kondensatorerna för att mina instrument har lagt av. Eller skulle det kunna vara något annat som är fel? Fredrik | |
|
här hittar du svar på dina frågor Länk Surfa in på Länk |
|
|
Det verkar som mitt elektronik kort är anorlunda? Jag får bort det bakre delen av instrumenthuset, men sen syns inga skruvar eller något annat? Jag ser baksidan på kretskortet, men det sitter fast på något sätt. Enligt BMW så byter de hela bakstycket dyrt 3100:-!!! Skall man ta bort den gula och den blå kontaktstycket? kan kretskortet vara limmat? |
|
|
nej det är inte limmat vilket jag oxå trodde från början.. dels så sitter det 6 skruvar som håller bussar modell hona sen så sitter det typ 4 vita rektangelformade hus som går att öppna upp, detta är baksidan på kontakterna och när du fått lossa dessa så kan du få av kortet, det tog ett tag innan jag fattade hur det satt fast men sedan var det enkelt. Nu ser jag att du har en -94 och då har vi INTE samma kretskort, jag ber om ursäkt om min beskrivning är helt åt pipan då jag endast vet hur det såg ut för mig. Lycka till iallfall och kan jag vara till någon hjälp så maila privat om du vill. 530i@telia.com Surfa in på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.