|
|
|
|---|---|
|
ja som frågan lyder va ska däck trycket va i fram och bak däcken igentligen ?? min lampa för däcktrycket började lysa idag kollade trycket på macken men lampan lyser änu tacksam för svar MVH micke MK1 | |
|
Vrid nyckeln till läge två efter att du kollat att du har rätt däck tryck. Sedan håller du in knappen under stereon som ser likadan ut i 5 sekunder och då slockarn den. MVH Patrik |
|
|
ja har redan provet den lyser rött efter att ja startar bilen igen. MK1 |
|
|
eller orande rättare sagt. MK1 |
|
|
orange menar ja. MK1 |
|
| HAr du navi eller inte? Om du inte har navi så håller du in knappen framför växelväljaren i ca 5 sek så slocknar lampan. Har du navi så nollställer du nog lampan genom navin. På i-drive så nollställer man den åtminstånde genom navin | |
|
ryk 330xi: Finns inga som helst funktioner i navin på en E46:a Som jag sa är rätt gjort det flera gånger tidigare. Kom ner till garaget efter fem så fixar jag det :) MVH Patrik |
|
|
riskok Alltså precis som jag skrev också ;-) jag har inte navi i m3:an och har nollställt den ett hundratal gånger på vanliga knappen, det går även att göra under färd. På min e91 så gör man det vi i-drive och jag trodde eventuellt att det kanske var så även på e46 om man hade navi, men det var tydligen fel;-) |
|
|
ok schyst. MK1 |
|
| Hur gick det sen? ;) | |
|
Funkar alldeles utmärkt tack så mkt. mvh micke MK1 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.