|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar var man kan köpa ett par m3 skärmar från e30. Helst nya men inte från bmw..finns det någon annan återförsäljare i sveriga...det går även bra med begagnade men som sagt helst inte... Tacksam för svar! Johan | |
|
www.pure-pf.com //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jasså inte visste jag att dom hade måste jag kolla...tackar förresten du har inte gjort någon mer film på din bil...den är grymt skön!! Johan |
|
| undar om inte motornord har det. Har för mig jag sett det där... | |
|
ja kan få tag i glasfiber eller kolfiber/kevlar! |
|
|
Det är svårt att få tag på plåtskärmar till M3E30. Bak är man så gott som tvungen att handla från BMW vad jag vet. Kostar ca 5500 per sida. Framskärmar har Schmiedmann. Plastskärmar är betydligt lättare att få tag på. Ticco: Har Pure-pf skärmar? Jag hittar inga... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej. 5000 kr betalar du för 2 st framskärmar samt innerskärmar på BMW. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
grasam: Har lite material från förra året, men ingen orkar redigera... Vad gäller PPF så måste ni maila dom och fråga angående skärmar. Dom ligger inte uppe i webshoppen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jag mailade till Andreas A på PPF och han sa att dom har blivit billiga på bmw nu...glasfiber är inget jag tänker ha, bara spricker och sånt...möjligtvis kolfober...men det är ingen panik, jag måste bara veta var jag ska få tag på alla saker innan jag börjar med mitt bygge.. Tack för svaren:) Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.