|
|
|
|---|---|
| Hejsan är det någon som har en Mall till kofångare avtagbart drag till e39 sedan utan m-paket. | |
|
Det är markerat på insida av kofångaren så du behöver nog ingen mall. //Nisse |
|
|
patbon det enda som kan vara lurigt är att få till hålet i plast kofångaren så det passar bra för skälva locket (balken innanför är uppmärkt) schnellfahrer baumvelt |
|
| Det är även en markering även i plasten på insidan så det skall inte var något bekymmer. | |
|
nls jag såg inga markeringar på min kofångarplast när jag månterade i mitt drag . men det kanske fanns..obs jag tvättade av den på insidan me... jag kanske var ouppmärksam när jag kolla.. schnellfahrer baumvelt |
|
|
Patbon, Vad har du för drag? Jag har en mall till ett kovil-drag alt ett monoflex-drag som jag kan maila dig. //Frols |
|
|
Westfalia samma här jag såg inga markeringar på min kofångarplast när jag månterade i mitt drag . men det kanske fanns jag tvättade av den på insidan med jag kanske var ouppmärksam när jag kolla |
|
|
Hej, jag har monterat avtagbart drag på 2st E39 Touring. På den första syndes markeringen väldigt väl i plasten. Men på den jag har nu hittade jag ingen markering först, men så kollade jag väldigt noga och visst fanns det en markering. Men den syndes otroligt dåligt, så man fick kolla i olika vinklar när man kapade ut hålet. Så titta extra noga om det inte finns en markering. PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.