|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad som är problemet med min BMW 320-92.. Har haft problem med mitt centrallås i ett halvår nu. Då jag låser bilen så låses alla dörrar "klick", sen åker alla lås upp igen direkt "klick" och bilen låser upp sig själv....?!!... Tidigare kunde man låsa och låsa upp och hålla på så en lång stund för att låset skulle gå igen, men nu går det inte alls.. Bilen förblir olåst. Förra ägaren (bilhandlare) ville inte ta på sig felet och sa bara att det kan vara fukt i styrningen till centrallåset så den blir glapp, eftersom den fungerade ibland i vintras då den stått torr inomhus ett tag. Men jag tvivlar.. Nu fungerar inte takluckan heller, det gjorde den i november då jag köpte bilen, har inte provat den på hela vintern men nu senast jag testade så var även den död.. Nån som vet vad detta kan bero på????? | |
| Hej. kompisen har samma fel med sitt lås och vi var inne på Bmw och prata med dom och dom sa att det beror på larmet.Han har då inget larm men det har varit ett monterat enligt förra ägaren.. så kolla om det kan ha med larmet att göra.. Lycka till. Mvh | |
|
Men jag har inget larm monterat. Kan det vara något sådant kvar sedan tidigare då eller? |
|
| ja enligt bmw så kan det vara något som ligger och stör | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.