|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans! .... igen Var ute och körde med den fina idag och åkte över ett gupp, inte fort eller agressivt, precis efter sa det plötsligt *BAAAM*. Undra vafan det var, trodde jag kört över något metallföremål men icke, och när jag stanna och kollade så såg bilen (på höger bak) ut som e "lowrider". SJUKT låg iaf, ser ju fan knappt däcket. =) Antagligen fjädern eller motsvarande som brustit? skall ut och kolla senare men det vore kul om någon med erfarenhet visste priser m.m. är detta något man gör själv eller är det bättre med "expert-hjläp" Är kanske inte den mest händiga skall påpekas. Ha det gott! MVH /Mattias | |
|
Kika här Länk //Roffa |
|
|
danke! |
|
|
ja, då var bilen upplyft. ser det fint ut eller? Länk helvettesjävar. undra vad BMW tar för nya + montering? =D |
|
| inte svårt att byta om dom bara släpper i länkarmarna! | |
|
ok, så dom har släppt i "länkarmarna"?! låter ju nästan enkelt. hehe =) tack för svar |
|
| det ser ut som om undre fjädersätet har rostat sönder! jag menade att ibland kan benet vara fastrostat i länkarmen och då kan det vara ett helvete att få loss!! annars är det lätt att byta! | |
| kan dämparen ta skada av att bilen står så "nedsänkt" under en längre tid? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.