AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
690

Proffstona e30, men hur?

Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Hejsan! ska troligtvis proffstona min e30 i veckan men vet inte riktigt hur ja vill ha filmen, han som ska tona gav som förslag att ja skulle ha rätt så mörk film på bakrutorna o sen en ljusare på framrutorna men ja vet inte om det kmr bli snyggt... funderar också på om ja ska ta lite ljusare runt om.... förslag och kanske bilder om nån har skulle ja vara jätte tacksam för

// Jimpa
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jag har lagt solfilm i tre nyanser på min 330. Se länk nedan. Sen är ju frågan hur mörkt du vill ha det. Har du svart/mörk inredning osv. Tror det kommer att bli snygg med en nyans skillnad på sidoframrutorna och sidobakrutorna på din E30.

På bakrutan är det den tredje ljusaste.
På sidorutorna bak ligger den näst ljusaste (35% ljusgenomsläpp tror jag). Och på sidorutona fram ligger då den ljusaste (45% ljusgenomsläpp tror jag).

Mvh Jimmy

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Ojdå, såg nu att jag ej hade lagt ut så bra bilder för att visa toningen. Har bilder i massor som jag kan maila dig om du tycker du ser det dåligt.

Mvh Jimmy

Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Nej som du skrev var det inte lätt och se på dom bilderna... du får gärna maila lite bilder om du har lust! fräsch bmw du hade =) Jag har ljus inredning i min e30 därför funderar ja på om det endå blir snyggast med lite ljusare runt om... men som sagt maila gärna bild på din om du har tid

// Jimpa
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Kom bara ihåg att det är olagligt med solfilm på framrutorna egentligen .

Kan bli drygt på Bilprovningen annars Hmm .

M som i Motor
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
joo ja vet det =) får antingen testa med "ta bort vev" tricket lr köpa 2 rutor på skroten :P

// Jimpa
Visa användare
205
häry
320is -88 s14b20
vad jag vet så fins ingen lag att man måste ha sidoframrutor monterade , men jag tycker att man inte ska tona för mörkt på sidoframrutor då det är svårare att komunisera (ögonkontakt) med en förare utan toning

Länk
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Nee ja hade ju tänkt att ha någon ljus film fram....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.