|
|
|
|---|---|
|
Kolla bilder på BMW M3 med 1422 Hp Länk Mvh. Tommy "Tiger" Björk | |
|
Var inte så myucket att se på... 3 bilder(?)... _____Vraum!_____ |
|
|
är det M5 v8? MvH Bmw 4-ever |
|
| Gamla hederliga M1-sexan verkar klara vad som helst :-) | |
| Hur kan dom få den effekten med en sexa och två turbos när Buggati behöver sexton cylindrar och fyra turbos för att nå 1000hk??? En ren skrivbordsprodukt kanske, eller ännu ett fall av Zatzy hk??? Vad vet jag... | |
|
Antar att buggatin är lite mer körbar än vidars monster sexa. Kommer ju säkert att behövas en hel del varv innan man når effekten. Dessutom så har väll buggatin 1000 hk med vanlig bensin. Medans vidars sexa dricker racebränsle. Men detta är bara som jag uppfattar det hela. |
|
|
Antar att buggatin är lite mer körbar än vidars monster sexa. Kommer ju säkert att behövas en hel del varv innan man når effekten. Dessutom så har väll buggatin 1000 hk med vanlig bensin. Medans vidars sexa dricker racebränsle. Men detta är bara som jag uppfattar det hela. |
|
|
Bugattin kan man nog bara hoppa i och dra till närmsta grannland det är skillnad på race o gata :-) |
|
|
o andra sidan hade BMW över 1200 hp i 1.5 liter 4 cylindrar i F1 på åttitalet. så det är ju rena smogmotorn det här :) |
|
|
Bugatti Veyron har det väl förhoppningsvis lite bättre ställt med avgasreningen än vad vidars sexa har =) //Stenback |
|
| Är det nån som vet om den kommer på nån "En dag på strippen" redan iår? Den blir väl inte färdig till Emmaboda väl? Mitt t-bord är numera ner dreglat............... mumsfilibaba för den bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.