|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en 730ia 1991. Problemet jag har är att så fort det regnar så immar allt igen. fläkten blåser men tydligen inte korrekt. Någon som vet vad problemet kan vara? Någon som vet om och isåfall var kupéfiltret finns och sitter? Kan det vara det kanske som är tätt? Ett annat problem är att mitt halvljus stänger av sig när man har kört en stund för att sen sätta på sig igen och hålla på så. Någon med tips och råd? Vore grymt tacksam för allas svar, råd och tips. MVH MVH vbgtony | |
|
Att det immar igen kan bero på att luften återcirkuleras i kupe'n. /Anders |
|
|
Ok... men varför bara när det regnar och vet du hur jag gör nåt åt det? MVH vbgtony |
|
|
Här har du på filtret det är snarlika på E32 Länk Ang halvljuset är det LKM modulen som spökar,kan du inte löda har jag en flyttkartong moduler över :) Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Hej Trucker! Vad är denna LKM? Och framför allt var sitter den? Jag har samma problem som vbgtony! Kanske lika bra o handla upp ett par av dig!!!! |
|
| Länk nr 13 på första bilden är LKM. | |
|
Problemet med imma kan bero på läckande vindruta. Skall in med min E32 för andra gången till glasmästarn för tätning. H ar hört att det ofta är tätningsproblem av rutorna på vissa modeller av 7 och 5seriebilar. Fast på min bil läcker det från rutans överkant så att man blir blöt om byxorna på passagerarplats när man tvättar bilen. Först märktes dock att det blev imma på vindrutan som inte gick att jaga bort med fläkten. Har du som jag bytt ruta nyligen?/ Hoppas på en torr sommar. mrMPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.